Pij odpowiedzialnie (na świeżym powietrzu)
Koncerny alkoholowe i browary prześcigają się w kampaniach zachęcających do odpowiedzialnej konsumpcji napojów alkoholowych. W praktyce oznacza to przede wszystkim nawoływanie do powstrzymywania się od picia w sytuacji, gdy prowadzi się samochód (lub inny pojazd biorący udział w ruchu ulicznym). Co jednak, jeśli owa odpowiedzialność miałaby dotyczyć czegoś zupełnie innego?
Po opublikowaniu wyników badań wskazujących, że rak skóry jest najczęstszą formą nowotworu, która dotyka młodych ludzi w Wielkiej Brytanii, szwedzka marka piwa Kopparberg nawiązała współpracę z Melanoma Fund, organizacją na rzecz walki z czerniakiem. Wspólnie zaproponowały kampanię zachęcającą konsumentów do odpowiedzialnego picia alkoholu… w plenerze. W filmie oraz dwóch printach (poniżej) ukazano grupę przyjaciół, którzy m.in. używają (i to obficie!) kremu z filtrem, noszą czapki i okulary przeciwsłoneczne, a zamiast imprezowania w pełnym słońcem wybierają cień (efekt uboczny – piwo pozostaje chłodniejsze):
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!
-
20.09.2024
Party’s Over
-
20.09.2024
Nagradzany dokument „Las” Lidii Dudy już w kinach