logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Pieski czarne jak black metal
25.12.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Peru, Edukacja, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt

Pieski czarne jak black metal



Syndrom Czarnego Psa (Black Dog Syndrome) to znane na całym świecie zjawisko, polegające na tym, że czarne psy są pomijane przy adopcjach na rzecz zwierząt o jaśniejszym umaszczeniu. Dzieje się tak na skutek niesprawiedliwych uprzedzeń, wiążących ciemne umaszczenie ze złym charakterem i temperamentem, „wściekłością” a nawet klątwą.

Peruwiańska organizacja Proyecto Patitas postanowiła „rozbroić” Syndrom Czarnego Psa w niebanalny sposób – sięgając po język kultury black metalowej. Dzięki nawiązaniu kontaktu z osobami doskonale znającymi siłę stereotypów, udało się stworzyć nieoczywistą, oddolną grupę sprzymierzeńców czy wręcz ambasadorów akcji adopcyjnej dla najbardziej pomijanych i niedostrzeganych czworonogów:

https://video.adsoftheworld.com/v63nxrze78pymjsuhwgyj334aduk.mp4

O innej kampanii społecznej dotyczącej Syndromu Czarnego Psa pisaliśmy TUTAJ. Zapraszamy do lektury!

psy NGO outdoor edukacja adopcje film Peru adopcje zwierząt schronisko dla zwierząt #AdoptABlackDog czarny pies czarne psy Black Dog Syndrome Syndrom Czarnego Psa prawa zwierząt schroniska 360° medium campaign subkultury


Nazwa kampanii:
Black Metal Dogs
Czas:
2023.11
Nadawca:
Proyecto Patitas
Media:
film, outdoor, 360° medium campaign
Wykonawca:
Primavera, Lima, Peru





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek