Trochę rubaszna i trochę bezwstydna, za to udana akcja ambientowa z egzotycznego Mozambiku. Nagie, kobiece piersi wystają z czarnej planszy. Można je podotykać, a każdy „macant” otrzymuje dodatkowo ulotkę z instruktażem samobadania piersi. Za kampanią „Topless poster” stoi Stowarzyszenie na Rzecz Walki z Rakiem (ALCC) z Mozambiku. Podczas ostatniego Tygodnia Mody organizowanego każdego roku w Maputo, stolicy kraju, ustawiono specjalną konstrukcję, wewnątrz której było miejsce dla modelki… i jej piersi. Odbiorcy, dzięki dwóm otworom na odpowiedniej wysokości mogli swobodnie przyglądać się i dotykać kobiecy biust. Nad tą nietypową „prezentacją” widniał napis „Toque para saberse e real” (Dotknij, aby przekonać się, że są prawdziwe)
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025
Dostrój się do drogi