────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Piękny dzień na śpiewającego raka
Co powiedziałby czerniak skóry, gdyby pewnego dnia ożył jako pasożytnicza persona non grata? Zaśpiewałby, że to piękny dzień na raka! Straszna i śmieszna, kiczowata i chwytliwa – australijska kampania „It’s a Beautiful Day for Cancer” jest działem hip-hopowca Al’a Bino i amerykańskiego producenta Lyrics Born’a w ramach ich autorskiego projektu “Australian skin cancer benefit project” dla Cancer Council of New SouthWales.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki