logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Piękne usta są straszne
10.11.2012
Tematy: Akcje

Piękne usta są straszne



Papierowe maski na gumkę przedstawiają oczy i usta wzorcowo pięknych modelek, wycięte z kolorowych magazynów. W zestawieniu z twarzami „zwyczajnych” ludzi robią upiorne wrażenie.

Praca niemieckiego projektanta Meike’a Harde pt. „Too Beautiful To Be True” („Zbyt piękne, by było prawdziwe”) stanowi komentarz do panujących w mediach standardów piękna. Artysta wykonał serię kobiecych masek dokładnie zasłaniających oczy oraz usta. Stworzył je na podstawie zdjęć celebrytek – znanych aktorek i modelek. Do wzięcia udziału w projekcie Harde zaprosił uczestników wystawy w Saarbruecken w Niemczech. Niektórzy z nich nałożyli maski i przechadzali się w nich po salach wystawowych, wywołując reakcje zdziwienia, konsternacji i niepokoju u innych. Maski zamiast dodawać uroku – odsłoniły swoją sztuczność i estetyczną prostotę. Tym prostym fortelem Harde udowodnił, że wyśrubowany z pomocą programów graficznych kanon urody jest nierealny, a w zestawieniu z prawdziwą ludzką twarzą może być zwyczajnie brzydki.

Więcej informacji na temat artysty znajduje się na jego stronie internetowej.

Ewa Witkowska

Nazwa projektu:

Too Beautiful To Be True (Zbyt piękne, aby było prawdziwe)

Zasięg:

Niemcy

Autor:

Meike Harde

Data:

16 kwietnia 2012








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek