Piątek. Idź do domu
Ostatnie lata okazały się wyjątkowo ciężkie – dotyczy to wszystkich aspektów naszego życia, włączając w to pracę. nabs (pisane z małej litery), kanadyjska organizacja pozarządowa wspierająca pracowników takich sektorów jak media, marketing, komunikacja czy PR, zareagowała na to w niebanalny sposób.
Ich film This Job Will Break You to niemal trzyminutowy (wyjątkowo długi, jak na standardy reklamowe) musicalowy „kawałek”, w którym rozśpiewany herbatnik namawia przepracowaną dziewczynę, by ta po prostu wyszła z pracy i wróciła do domu. Choć formuła filmu może wydawać się trochę absurdalna i całkiem zabawna, kwestie, które porusza krakers, zabawne nie są: przemęczenie, wypalenie zawodowe, problemy zdrowotne, nałogi, utrata więzi z bliskimi, etc.:
Choć kampania ma na celu przede wszystkim zachętę do znalezienia równowagi między życiem zawodowym i prywatnym, poniekąd stanowi również materiał promocyjny organizacji nabs. Dzięki kontaktowi z jej pracownikami, osoby, mające problemy psychiczne wywołane pracą, mogą uzyskać profesjonalną pomoc i wsparcie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom