logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Piaseczny i Nowicki mówią w PJM
24.09.2014
Tematy: Kampanie, Polska, Inne, Walka z wykluczeniem społecznym

Piaseczny i Nowicki mówią w PJM

Your browser does not support the video tag.


Andrzej Piaseczny, Łukasz Nowicki, Marcin Cejrowski i inni młodzi mężczyźni ustawiają się w kadrze fotografki, z którą próbują się porozumieć za pomocą polskiego języka migowego. Z czasem wychodzi im to coraz lepiej.

Spot, przygotowany z okazji Międzynarodowego Tygodnia Głuchych, promuje polski język migowy. W spocie, poza piosenkarzem, aktorem i prezenterem wystąpili znani modele związani z męskim konkursem piękności Manhunt Poland.

Spot ma nieść przesłanie, że warto uczyć się polskiego języka migowego i że jest to język bogaty i ciekawy, z wyjątkową gramatyką. Łódzka Szkoła Filmowa im. Leona Schillera w Łodzi udostępniła plan zdjęciowy, a studenci zajęli się reżyserią, montażem i zdjęciami. Spot wyreżyserowała jej absolwentka Kalina Alabrudzińska.



Nazwa kampanii:
Porozmawiaj ze mną
Czas:
2014.9.23
Nadawca:
Fundacja Kultury bez barier, Fundacja Promocji Kultury Głuchych KOKON, Polska Fundacja Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym ECHO
Media:
Internet
Adresaci:
Osoby nieznające polskiego języka migowego





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek