Piaseczny i Nowicki mówią w PJM
Andrzej Piaseczny, Łukasz Nowicki, Marcin Cejrowski i inni młodzi mężczyźni ustawiają się w kadrze fotografki, z którą próbują się porozumieć za pomocą polskiego języka migowego. Z czasem wychodzi im to coraz lepiej.
Spot, przygotowany z okazji Międzynarodowego Tygodnia Głuchych, promuje polski język migowy. W spocie, poza piosenkarzem, aktorem i prezenterem wystąpili znani modele związani z męskim konkursem piękności Manhunt Poland.
Spot ma nieść przesłanie, że warto uczyć się polskiego języka migowego i że jest to język bogaty i ciekawy, z wyjątkową gramatyką. Łódzka Szkoła Filmowa im. Leona Schillera w Łodzi udostępniła plan zdjęciowy, a studenci zajęli się reżyserią, montażem i zdjęciami. Spot wyreżyserowała jej absolwentka Kalina Alabrudzińska.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
