logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > PGE zaprasza do udziału w konkursie „Spotkania ze sztuką”
19.09.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Walka z wykluczeniem społecznym

PGE zaprasza do udziału w konkursie „Spotkania ze sztuką”



Fundacja PGE zaprasza do udziału w konkursie plastycznym pod nazwą „Spotkania ze sztuką”, którego celem jest propagowanie wiedzy z zakresu polskiego malarstwa, rozwój i kształtowanie wyobraźni plastycznej oraz wspieranie działań i możliwości twórczych wśród dzieci i młodzieży. Prace konkursowe można przesyłać do 17 października 2022 roku.

PGE aktywnie wspiera kulturę, nie tylko poprzez sponsoring wydarzeń i instytucji kulturalnych, ale przede wszystkim zachęcając wszystkich do kontaktu ze sztuką – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. – Poprzez konkurs „Spotkania ze sztuką” chcemy przeciwdziałać ograniczeniom w dostępie do kultury ze względu na odległość. Dlatego umożliwimy dzieciom i młodzieży z małych miejscowości, oddalonych od dużych miast, kontakt ze sztuką, zabierając je do najważniejszych muzeów sztuki w Polsce.

Konkurs „Spotkania ze sztuką” skierowany jest do uczniów klas I-VIII ze szkół podstawowych zlokalizowanych w Polskich miejscowościach liczących poniżej 50 000 mieszkańców. Umożliwia dzieciom i młodzieży zaprezentowanie swoich umiejętności plastycznych, wyrażenia wrażliwości artystycznej oraz wykazania się aktywnością twórczą.

Zadaniem konkursowym jest przedstawienie przez ucznia własnej interpretacji wybranego obrazu polskiego malarza, którego dzieło można obejrzeć w jednym z następujących muzeów: Muzeum Narodowym w Warszawie, Muzeum Narodowym w Lublinie lub Muzeum Narodowym w Krakowie. Prace powinny być przygotowane w formie płaskiej w formacie A2 w dowolnej technice: ołówek, kredka, flamaster, farba (akwarelowa, olejna, akrylowa), węgiel. Z jednej klasy należy wybrać pracę jednego ucznia i zgłosić ją jako pracę konkursową. Uczestnicy wykonują prace w trzech kategoriach wiekowych: klasy I –III, klasy IV-VI, klasy VII-VIII.

Laureaci Konkursu, tj. cała klasa laureata wraz z opiekunami, zostaną uhonorowani nagrodami w postaci jednodniowej wycieczki do wybranego przez klasę jednego z trzech objętych mecenatem PGE Muzeów Narodowych w Polsce oraz uczestnictwa w lekcji muzealnej. Dodatkowo autorzy prac konkursowych będący laureatami Konkursu otrzymają indywidualne nagrody w postaci bonu o wartości 300 zł do wykorzystania w sklepie Empik.

Konkurs trwa od 19 września do 17 października 2022 roku. Natomiast lekcje muzealne odbywać się będą do 31 marca 2023 r. Informacje na temat konkursu wraz z kartą zgłoszeniową oraz regulaminem znajdują się na stronie internetowej: www.spotkaniazesztuka.pl.

dzieci konkurs edukacja młodzież kultura walka z wykluczeniem społecznym Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji sztuka muzeum PGE


Nazwa wydarzenia:
Konkurs „Spotkania ze sztuką”
Czas:
2022.9.19 - 2022.10.17
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja PGE





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek