logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Partnerstwo dla Zdrowia nagrodziło szkoły
26.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Partnerstwo dla Zdrowia nagrodziło szkoły



Partnerstwo dla Zdrowia, czyli koalicja firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka, ogłosiło wyniki ogólnopolskiego konkursu dla szkół podstawowych w ramach czwartej edycji programu edukacyjnego Śniadanie Daje Moc.

Do zwycięskich szkół trafiły nagrody, a niebawem rusza rekrutacja do 5. edycji programu Śniadanie Daje Moc. Zadaniem wychowanków polskich szkół podstawowych było przygotowanie pod opieką nauczycieli pracy relacjonującej lekcję zdrowego śniadania, która odbyła się w tym roku 7 listopada 2014 roku. To święto w programie Śniadanie Daje Moc przypomina o Europejskim Dniu Zdrowego Jedzenia i Gotowania, ustanowionym w 2007 roku przez ówczesnego Komisarza ds. Zdrowia Markosa Kyprianou. W ramach konkursu uczestnicy udokumentowali swoje działania na trzy różne sposoby: w formie filmu, zdjęć i prezentacji. Spośród nadesłanych prac wybrano trzy najciekawsze propozycje.

Jurorzy konkursu, w skład którego wchodzili przedstawiciele Partnerstwa dla Zdrowia, wyłoniło zwycięzców w 3 kategoriach: Film: Szkoła Podstawowa w ZSO im. E. Szylki w Ożarowie, Klasa: 3b; Prezentacja: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 17 w Świętochłowicach, Klasa: 2a; Zdjęcia: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sarnówku, Klasa: 2.

W roku szkolnym 2014/2015 do czwartej edycji programu Śniadanie Daje Moc zgłosiło się ponad 7000 szkół podstawowych z całej Polski.

Partnerstwo dla Zdrowia – koalicja firm: Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka, powstała w 2006 roku, by przeciwdziałać niedożywieniu dzieci w Polsce oraz propagować wśród najmłodszych zdrowe nawyki żywieniowe. Kluby Śniadanie Daje Moc to kluby śniadaniowe zakładane w klasach, w ramach których nauczyciele prowadzą lekcje edukacyjne na temat zdrowego odżywiania, ze szczególnym uwzględnieniem roli śniadania w diecie dziecka, na podstawie scenariuszy w oparciu o 12 zasad zdrowego odżywiania opracowanych przez Instytut Matki i Dziecka. 8 listopada obchodzony jest Dzień Śniadanie Daje Moc, podczas którego najmłodsi wspierani przez dorosłych przygotowują i jedzą wspólne śniadanie w klasie.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek