Park seksualnej rozrywki
Góry piersiowe i wagino-coaster dostarczą ich radosnym użytkownikom samych przyjemności. Konceptem parku seksualnej rozrywki agencja Goodby, Silverstein & Partners z San Francisco zachęca odbiorców do bezpiecznego seksu.
„The Safer You Play The Longer You Stay” (Im bezpieczniej się bawisz tym dłużej zostajesz) – głosi hasło umieszczone nad wejściem do olbrzymiego wesołego miasteczka. Już na pierwszy rzut oka widać, że nie jest to standardowy park rozrywki z diabelskim młynem i klasycznym rollercoasterem. W zaprojektowanym przez rysownika Roda Hunta „Świecie seksualnych rozrywek” wszystkie atrakcje łączą się z seksem. Bezpiecznym seksem.
„The world of sex is full of both pleasure and risk. Protect yourself by always wearing a condom” (Świat seksu może nieść ze sobą zarówno przyjemność jak i ryzyko. Zabezpiecz się zawsze używając prezerwatyw) – głosi komentarz zamieszczony pod ilustracją.
Kreację przygotowano na zlecenie francuskiej organizacji AIDES, która zajmuje się profilaktyką i szerzeniem wiedzy dotyczącej HIV / AIDS i doraźna pomocą chorującym.
Zadaniem zrealizowanej w marcu 2011 roku kampanii było propagowanie bezpiecznych zachowań seksualnych. Prowokacyjna i zabawna zarazem praca Roda Hunta została doceniona nagrodą Silver Medal in Advertising nadaną przez New York Society of Illustrators.
Kinga Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa