Seria trzech layoutów na wzór tryptyku to realizacja promująca tegoroczne obchody 30. rocznicy pierwszej pielgrzymki Jana Pawła II do Polski. Całość obchodów odbywa się pod hasłem „Papież wolności”. Przy tworzeniu kreacji wykorzystano archiwalne zdjęcia PAP-u z czerwca 1979 roku oraz barwy narodowe w powielaczowej stylistyce, charakterystycznej dla tamtego okresu. Głównym przekazem organizatora kampanii – Centrum Myśli Jana Pawła II – jest inicjacja procesu odzyskania swobód osobistych i obywatelskich.
Nazwa kampanii:
Papież Wolności
Czas:
2009.5.16 - 2009.6.15
Kraje:
Polska
Nadawca:
Centrum Myśli Jana Pawła II
Media:
Outdoor, prasa, POS
Wykonawca:
Dobra Nasza
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Papież Wolności Myśli; Papież Wolności Czynu; Papież Wolności Słowa
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Jak Polacy (nie)dbają o środowisko
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!