Seria trzech layoutów na wzór tryptyku to realizacja promująca tegoroczne obchody 30. rocznicy pierwszej pielgrzymki Jana Pawła II do Polski. Całość obchodów odbywa się pod hasłem „Papież wolności”. Przy tworzeniu kreacji wykorzystano archiwalne zdjęcia PAP-u z czerwca 1979 roku oraz barwy narodowe w powielaczowej stylistyce, charakterystycznej dla tamtego okresu. Głównym przekazem organizatora kampanii – Centrum Myśli Jana Pawła II – jest inicjacja procesu odzyskania swobód osobistych i obywatelskich.
Nazwa kampanii:
Papież Wolności
Czas:
2009.5.16 - 2009.6.15
Nadawca:
Centrum Myśli Jana Pawła II
Media:
Outdoor, prasa, POS
Wykonawca:
Dobra Nasza
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Papież Wolności Myśli; Papież Wolności Czynu; Papież Wolności Słowa
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie