logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Obronność i bezpieczeństwo, Wolontariat
   ──────  10.02.2011

Pali się! I co z tego?

Your browser does not support the video tag.


Kiedyś na okrzyk „Pali się!” wszyscy we wsi lub miasteczku chwytali za wiadra i biegli ratować życie i dobytek mieszkańców płonących budynków. Dzisiaj świadkowie pożaru w Kanadzie – a zapewne nie tylko tam, ograniczają się do biernego oglądania. Ofiarom pożarów pomaga Straż Pożarna i Czerwony Krzyż. Ten ostatni do pomocy stara się jednak włączyć również kanadyjskie społeczeństwo.

W tym celu powstał krótki film, zrealizowany przez agencję Cossette z Montrealu. Ulicami miasta jedzie samochód wyposażony w projektor, wyświetlający obrazy pożaru na ścianach mijanych budynków. Płomienie przesuwają się po murach, oknach i samochodach, ścigane spojrzeniami przechodniów i mieszkańców, którzy, podobnie jak w przypadku prawdziwych pożarów, są widzami spektaklu. Film kończy prośba: “Quebecers fall victim to more than 900 domestic fires. Stop being a spectator. Give” („Mieszkańcy Quebecu są ofiarami w ponad 900 pożarach. Przestań się przyglądać. Daj coś z siebie”).

Celem kanadyjskiego Czerwonego Krzyża jest zebranie funduszy na pomoc ofiarom płomieni w regionie Quebecu. Akcja ma także zwrócić uwagę społeczeństwa na to, że Czerwony Krzyż niesie pomoc nie tylko ofiarom wielkich katastrof: trzęsień ziemi lub huraganów, lecz dzięki datkom i pracy wolontariuszy także mieszkańcom Kanady.
T. Karwat-Seko


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stop being a spectator
Czas:
2011.2.15 - 2011.3.15
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Obronność i bezpieczeństwo, Wolontariat
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Red Cross Canada
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Cossette (Montreal)
Adresaci:
Mieszkańcy Quebeku
Hasło kampani:
Quebecers fall victim to more than 900 domestic fires. Stop being a spectator. Give (Mieszkańcy Quebecu są ofiarami w ponad 900 pożarach. Przestań się przyglądać. Daj coś z siebie).





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 01.03.2023

    Operacja Czysta Rzeka rusza po raz piąty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek