Pah i gotowe
Wraz ze zbliżającym się terminem składania rozliczeń podatkowych pojawiają się kampanie zachęcające do przekazania 1% na rzecz organizacji pożytku publicznego. Kampania Polskiej Akcji Humanitarnej zachęca do wsparcia organizacji przypominając o swoim 15 letnim doświadczeniu w pomaganiu ludziom w potrzebie.
Polska Akcja Humanitarna poprzez swoje działania stara się nieść pomoc potrzebującym – nie tylko Polakom i nie tylko w Polsce. W swoich działaniach PAH próbuje angażować do pomocy całe społeczeństwo i w ten sposób propaguje ideę, że każdy na miarę swoich środków może pomóc innym. Jednym z najbardziej znanych projektów PAH jest Program Pajacyk prowadzony od 1998 r., którego celem jest dożywianie dzieci w szkołach i świetlicach. Pomoc polega na finansowaniu obiadów dla dzieci, które nie są objęte pomocą gmin. Często dzięki właśnie dożywianiu dzieci regularnie chodzą do szkoły, co poprawia ich wyniki w nauce. W ciągu 7 lat prowadzenia programu Fundacja zapewniła prawie 30 tys. dzieci przeszło 3 900 tys. posiłków.
Więcej na temat Polskiej Akcji Humanitarnej na stronie www.pah.org.pl
opr. m.i.
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce


