logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pah i gotowe
11.03.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Pah i gotowe



Wraz ze zbliżającym się terminem składania rozliczeń podatkowych pojawiają się kampanie zachęcające do przekazania 1% na rzecz organizacji pożytku publicznego. Kampania Polskiej Akcji Humanitarnej zachęca do wsparcia organizacji przypominając o swoim 15 letnim doświadczeniu w pomaganiu ludziom w potrzebie.

Polska Akcja Humanitarna poprzez swoje działania stara się nieść pomoc potrzebującym – nie tylko Polakom i nie tylko w Polsce. W swoich działaniach PAH próbuje angażować do pomocy całe społeczeństwo i w ten sposób propaguje ideę, że każdy na miarę swoich środków może pomóc innym. Jednym z najbardziej znanych projektów PAH jest Program Pajacyk prowadzony od 1998 r., którego celem jest dożywianie dzieci w szkołach i świetlicach. Pomoc polega na finansowaniu obiadów dla dzieci, które nie są objęte pomocą gmin. Często dzięki właśnie dożywianiu dzieci regularnie chodzą do szkoły, co poprawia ich wyniki w nauce. W ciągu 7 lat prowadzenia programu Fundacja zapewniła prawie 30 tys. dzieci przeszło 3 900 tys. posiłków.

Więcej na temat Polskiej Akcji Humanitarnej na stronie www.pah.org.pl
opr. m.i.



Nazwa kampanii:
PAH i gotowe
Czas:
2008.1.1 - 2008.4.30
Nadawca:
Polska Akcja Humanitarna
Media:
Prasa, internet, radio, plakaty
Wykonawca:
Scholz & Friends
Adresaci:
Podatnicy - wszystkie grupy podatkowe z naciskiem na drugą i trzecią grupę - największej grupy darczyńców PAH
Hasło kampani:
PAH i gotowe





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek