logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Oni wyciskają z ludzi poezję
20.08.2011
Tematy: Akcje

Oni wyciskają z ludzi poezję

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


23-letnia Sarah Kay zachęca ludzi do głośnego wyrażania ich myśli, przekonań i emocji. W tym celu strworzyła Projekt V.O.I.C.E i jest jego główną bohaterką.

Sarah wymyśliła i zaczęła realizować V.O.I.C.E mając 15 lat. Młoda poetka namawiała znajomych do publicznego otwierania się i opowiadania o sobie. Tematy wystąpień były różne, począwszy od: „co jadłam dziś na śniadanie” do „niespełnionej miłości z pierwszej klasy podstawówki”. Najważniejsza była jednak sama forma przekazu: poemat, wiersz, piosenka.

„Ręce uczą, uczą lepiej niż mózg. Uczą jak odpowiednio trzymać dłoń drugiej osoby, jak trzymać długopis by napisać poemat, jak grać na pianinie, jak grać w koszykówkę czy trzymać kierownicę od roweru. Uczą jak dotykać starszych ludzi, a jak niemowlaki. Kocham swoje dłonie, tak jak kocham ludzi.” – tak brzmiało wystąpienie 18-letniej Sarah w telewizji HBO w 2007 roku.

W 2009 roku do projektu Sarah dołączył Phil Kay, dziś jej mąż i stały towarzysz w działalności społeczno – artystycznej.

Phil Kay przygodę z poezją mówioną rozpoczął w wieku 17 lat. W 2010r. został półfinalistą w National Poetry Slam. W styczniu 2011 r. do księgarni trafiła jego pierwsza książka pt. „Lightbulb Symphony”, poematy są regularnie publikowane w prestiżowym magazynie „Chaos”.

Sarah i Phil  Kay jeżdżą po świecie namawiając swoich rozmówców ciągle do tego samego – do potraktowania poezji jako czegoś własnego, osobistego, co można stworzyć i wykorzystać na własny użytek, tu i teraz, po to aby opowiadać o rzeczach, o których trudno mówić w inny sposób.

Więcej informacji o Projekcie V.O.I.C.E można znaleźć na jego stronie internetowej oraz na Facebook’u.
M.Górska

Nazwa projektu:
Project V.O.I.C.E

Zasięg (kraj/kraje):
Stany Zjednoczone

Autor:
Sarah Kay, Phil Kay

Data:
2003








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 04.10.2025Kreacje / printy

    Miód z pól minowych

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek