logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > On nadal żyje
14.07.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Zambia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka

On nadal żyje



Agencja reklamowa X3M Ideas Zambia, w ramach działań z zakresu agency self-promo, zorganizowała kampanię upamiętniającą działalność wybitnego działacza na rzec praw człowieka oraz laureata Pokojowej Nagrody Nobla, Nelsona Mandeli.

Koncepcja artystyczna projektu jest z jednej strony rozbrajająco prosta, z drugiej – niesłychanie nośna. Na trzech printach oglądamy bowiem kolejne fazy rozwoju człowieka, od niemowlęcia do osoby dorosłej. Przełomem okazuje się pojawienie seniora, którym jest Nelson Mandela. Jego obecność – w domyśle niestrudzona walka o równość i wolność – wywołuje rewolucję na wielu poziomach: przynosi wolność wyborczą, demokratyczną edukację dla wszystkich dzieci (niezależnie od ich pochodzenia, statusu majątkowego, etc.) oraz autentyczne równouprawnienie reprezentowane przez wspólny posiłek osób o różnych kolorach skóry. Co najciekawsze, Nelson Mandela nie został tu ukazany w ujęciu pomnikowym. Jego działalność jest po prostu „kolejnym etapem” na drodze do pełnej równości i wolności, ale to, czy rzeczywiście one nastąpią, zależy już wyłącznie od nas.

edukacja prawa człowieka Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie Zambia Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji print digital agency self-promo prawa wyborcze


Nazwa kampanii:
HE LIVES ON
Czas:
2023.7
Nadawca:
X3M Ideas Zambia
Media:
print, digital
Wykonawca:
X3M Ideas Zambia, Lusaka, Zambia





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek