logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Ogródek i chatka dla wnuczka i dziadka” sfinansowana przez Providenta
26.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Ogródek i chatka dla wnuczka i dziadka” sfinansowana przez Providenta



Laureaci konkursu na najlepszy projekt wolontariatu sąsiedzkiego, który zorganizował Provident, uroczyście przekazali gotowy obiekt. „Ogródek i chatka dla wnuczka i dziadka”, czyli miejsce do wypoczynku i zabawy dla całej rodziny czeka już na osiedlu Bartodzieje w Bydgoszczy na pierwszych chętnych.Firma przekazała na ten cel  5000 złotych.

Na terenie starej hydroforni na osiedlu Bartodzieje sąsiedzi wolontariusze założyli świetlicę. Dzięki wygranej w konkursie „Między nami sąsiadami”  zagospodarowali teren wokół. Zakupili altanę, posadzili krzewy i uporządkowali tereny zielone. Stworzyli miejsce do zabawy dla dzieci i odpoczynku dla opiekujących się nimi dziadków. 

– Bardzo się cieszę, że konkurs „Między nami sąsiadami” wygrał projekt „Ogródek i chatka dla wnuczka i dziadka”. Sąsiedzi-wolontariusze mieli nie tylko dobry pomysł ale także bardzo sprawnie go zrealizowali. Dzięki ich zaangażowaniu i wsparciu naszej firmy Bydgoszcz ma kolejne miejsce do odpoczynku – mówi Marcin Pilc, Kierownik Regionalny ds. Operacyjnych w Provident Polska.

Warunkiem udziału w konkursie było zgłoszenie projektu wolontariatu sąsiedzkiego. Konkurs jest skierowany do  lokalnych społeczników. Pomysłodawcą, organizatorem i fundatorem grantu w konkursie „Między nami sąsiadami” jest Provident Polska. Pomysł konkursu to efekt trwającego od 2006 r. zaangażowania firmy Provident w projekt wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam”.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek