Z kieszeni spodni spacerującego mężczyzny wysuwa się zakrwawiona dłoń innego mężczyzny. Dziwne uczucie powoduje, że sięga do środka i wyciąga … telefon komórkowy.
Kampanię „Mobile Action” („Komórkowa akcja”) jesienią 2011 roku realizował oddział Amnesty International w Korei Południowej. Jej celem było przekonanie odbiorców do wysyłania SMSów, dzięki którym finansowane są projekty dotyczące obrony praw człowieka.
Kampania „Mobile Action” miała na celu promowanie choćby minimalnego zaangażowania w obronę praw człowieka. Wysłanie wiadomości tekstowej nie zajmuje dużo czasu, co może zachęcić osoby zbyt zajęte na co dzień, by angażować się w tradycyjny wolontariat, ani nie kosztuje dużo, co też jest dobrym argumentem.
P. Ruszkowska
Nazwa kampanii:
Mobile Action
Czas:
2011.10.11 - 2011.10.31
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Supernormalvoice
Adresaci:
Osoby korzystające z telefonów komórkowych
Hasło kampani:
Human rights in your hands (Prawa człowieka są w twoich rękach)
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce

