logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  15.01.2008

Nowotwór to nie potwór



Chłopiec z potworkiem w ręku to Arek z Łodzi, który wygrał walkę ze złośliwym nowotworem mózgu. „Nowotwór nie potwór” przekonuje w swojej kampanii Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka”. Jej celem jest uświadomienie społeczeństwu, że chorobę nowotworową można pokonać. Przesłanie to kierowane jest nie tylko do zdrowych osób, ale przede wszystkim do dzieci w trakcie leczenia i ich rodzin, by wesprzeć ich w ciężkich chwilach zmagania z chorobą.

Twarzą akcji został 12-letni Arek z Łodzi, który wygrał walkę ze złośliwym nowotworem mózgu. Kampania wizerunkowa stworzona przez Pracownię Reklamy Michalczyk i Prokop składa się z dwóch etapów: pierwszy (trwający od stycznia do końca kwietnia) dotyczy przekazywania 1% podatku, drugi wskazuje potrzeby dzieci onkologicznie chorych oraz pola działań Fundacji „Krwinka”.

W ramach kampanii powstał plakat zachęcający społeczeństwo do przekazywania „Krwince” 1% podatku na główny cel jej działalności. Równolegle powstał spot radiowy emitowany w różnych rozgłośniach, informujący o nowych zasadach przekazywania 1% podatku i możliwości dołączenia się podatników korzystających z liniowej, 19 % stawki podatku. Powstał także spot telewizyjny z udziałem aktorów: Anity Sokołowskiej, Małgorzaty Potockiej, Piotra Zelta, Bartosza Opanii – Ambasadora Fundacji „Krwinka”, sportowca Przemysława Salety oraz głównego bohatera – Arka.

Fundacja „Krwinka" działa od 1996 roku. Założona została przez rodziców, których dzieci dotknięte zostały chorobą nowotworową. Osobiste doświadczenia sprawiły, że Fundacja od samego początku istnienia odpowiada na najważniejsze potrzeby, z którymi spotykają się najmłodsi pacjenci klinik onkologicznych.

W ciągu 11 lat działalności Fundacja m.in. utworzyła i wyposażyła jeden z oddziałów onkologicznych szpitala im. M. Konopnickiej w Łodzi. Finansuje pobyty rodziców w szpitalu lub hotelach w trakcie hospitalizacji dzieci oraz koszty licznych podróży w trakcie terapii na trasie klinika-dom. Wdrożyła też autorski, ogólnopolski program ”Dawca Szpiku” i jako jako jedyna w kraju, podjęła się organizowania letnich turnusów rehabilitacyjno-wypoczynkowych dla dzieci w trakcie intensywnego leczenia, żeby poprawić ich kondycję fizyczną i napełnić siłą do dalszej walki.

Strona Fundacji: www.krwinka.org


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 22.04.2022

    Które dzielnice Warszawy, Krakowa i Poznania są najbardziej zielone?


  • 12.04.2022

    Rak płuca – bezpłatny webinar dla pacjentów i ich bliskich


  • 08.04.2022

    „Pierwsza pomoc ludzkości” – kurs pierwszej pomocy, który uczy tolerancji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek