„Duszący” problem, z którym boryka się Nowa Zelandia, pokazywała twarz chłopca próbującego złapać oddech i uwolnić się z zamknięcia w folii. To właśnie problem z oddychaniem jest najbardziej tragicznym objawem astmy, której dotyczyła kampania fundacji Asthma and Respiratory Foundation of New Zealand, przygotowana przez Ogilvy & Mather Auckland. Czytelnik rozdzierając folię, by wydobyć magazyn, uwalniał niejako chłopca z pułapki. Mógł też oczywiście zrobić więcej – reklama namawiała, aby ofiarować 20$ na walkę z chorobą.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół