Wcale nie chcesz jechać, chcesz iść – przekonuje męski głos. Na potwierdzenie tych słów jakaś niewidoczna siła odpycha grupę ludzi od ich samochodów. Zaskoczeni Szkoci są zmuszeni do przejścia pieszo na zakupy, na spacer z psem lub do skrzynki pocztowej.
Jak przekonują twórcy kampanii, spacer to świetna okazja, by zrobić coś dobrego – i dla samego siebie, i dla środowiska naturalnego. Spot ma zachęcić Szkotów do tego, by zostawiali w garażach swoje samochody i szli piechotą, jeżeli nie mają do przebycia dużej odległości.
Kampania pod hasłem "Listen to your legs" ("Posłuchaj swoich nóg") ruszyła, ponieważ aż jedna trzecia ze wszystkich samochodowych podróży Szkotów odbywa się na trasie krótszej niż dwie mile. Te krótkie wycieczki odbijają się negatywnie na stanie środowiska naturalnego w Szkocji – dwukrotnie zwiększają stężenie gazów wywołujących efekt cieplarniany.
Gabriela Będkowska
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
