logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nogi wiedzą lepiej
27.05.2013
Tematy: Kampanie, Szkocja, Ekologia i środowisko

Nogi wiedzą lepiej

Your browser does not support the video tag.


Wcale nie chcesz jechać, chcesz iść – przekonuje męski głos. Na potwierdzenie tych słów jakaś niewidoczna siła odpycha grupę ludzi od ich samochodów. Zaskoczeni Szkoci są zmuszeni do przejścia pieszo na zakupy, na spacer z psem lub do skrzynki pocztowej.

Jak przekonują twórcy kampanii, spacer to świetna okazja, by zrobić coś dobrego – i dla samego siebie, i dla środowiska naturalnego. Spot ma zachęcić Szkotów do tego, by zostawiali w garażach swoje samochody i szli piechotą, jeżeli nie mają do przebycia dużej odległości.

Kampania pod hasłem "Listen to your legs" ("Posłuchaj swoich nóg") ruszyła, ponieważ aż jedna trzecia ze wszystkich samochodowych podróży Szkotów odbywa się na trasie krótszej niż dwie mile. Te krótkie wycieczki odbijają się negatywnie na stanie środowiska naturalnego w Szkocji – dwukrotnie zwiększają stężenie gazów wywołujących efekt cieplarniany.

Gabriela Będkowska



Nazwa kampanii:
Listen to your legs
Czas:
2013.4.7 - 2013.5.7
Nadawca:
Rząd Szkocji
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Story (Edinburgh)
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Not far? Leave the car (Niedaleko? Zostaw samochód)





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek