logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  10.11.2016

Niewłaściwa kolejność



Łóżko szpitalne, a na nim dwie dłonie w uścisku – osby młodej i starszej. Moment, gdy przez głowę przelatuje całe życie, wspólne chwile, doświadczenia, momenty radości… A potem dłonie się rozłączają, ojciec się odsuwa,  patrzy na swojego syna, który zmarł.

„Too many sons die before their fathers” („Zbyt wielu synów umiera przed swoimi ojcami”) to hasło kampanii Fundacji Movember organizującej promującej badania wśród mężczyzn, rozmowy o zdrowiu oraz wczesne wykrycie chorób, przede wszystkim raka jąder i prostaty, co zwiększa szanse skuteczności leczenia. Spot przygotowany został przez agencję Jung von Matt na zlecenie Movember Foundation.

W spocie nie został wykorzystany charakterystyczny element kampanii Movember, czyli odwołanie się do zapuszczania wąsów. Wideo koncentruje się na przekazie emocjonalnym. Ujęcia uściśniętych dłoni na łóżku, przeplatają się z ujęciami wspomnień z minionych lat, wspólnych chwil syna i ojca, jednakże wszystkie również ukazują dłonie. W ten sposób ukazana jest więź tworząca się między osobami, ciepłe uczucie oraz delikatność. Uczucie to przerwane jest gdy dłonie się rozłączają. Ostatnie ujęcie to dojrzały mężczyzna pozostawiony i patrzący na swojego syna, który zmarł – jest to doświadczenie i widok, które nie powinny być udziałem rodziców.

Kampania Movember odbywa się każdego roku w wielu krajach na całym świecie. Zachęca ona mężczyzn do zainteresowania się swoim zdrowiem, zadbaniem o nie oraz przeprowadzenie badań okresowych. Celem twórców jest przełamanie tabu rozmawiania na temat raka jąder i prostaty, a także wzrostu świadomości, że regularne badania i wczesne wykrycie choroby zwiększają szansę na jej wyleczenie. Na znak popierania akcji w listoapdzie mężczyźni zapuszczają wąsy, które mają prowokować do dyskusji.

Joanna Grams

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Posiniaczone statystyki


  • 04.01.2023

    Oasis w oazie


  • 15.12.2022

    Program, który zniechęca nieletnich do sięgania po alkohol, już w Polsce


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek