Na świecie żyją miliony „niewidzialnych” ludzi. Nie mają pracy ani domu, nie mają z czego żyć. I nikogo to nie obchodzi. Dla większości ludzi są po prostu niewidzialni, tak jak troje młodych ludzi stojących lub siedzących na tle miejskich zabudowań. Wtopieni w krajobraz wydają się niewidzialni: „Thousand of young people risk becoming part of a lost generation” (“Tysiąc młodych ludzi może stać się częścią straconego pokolenia”).
Kampania „Lost Generation” („Stracone pokolenie”) została opublikowana w marcu 2012 r. Jej celem jest uświadomienie problemu oraz zachęcenie odbiorców do wspierania działalności Prince’s Trust. Organizacja pomaga młodym ludziom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej.
Prince’s Trust została założona w 1976 roku w Wielkiej Brytanii przez księcia Walii i zajmuje się głównie prowadzeniem programów ułatwiających zdobycie wykształcenia i pracy. Od początku istnienia organizację wspierały takie gwiazdy jak Phil Collins, Kate Bush czy Madness.
Kreacje przygotowała londyńska agencja CHI and Partners.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…