logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > (nie)Walczymy o NASZ świat
19.12.2018
Tematy: Akcje, Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko

(nie)Walczymy o NASZ świat



W związku z coraz to szybciej postępująca zmianą klimatu oraz tegorocznym szczytem klimatycznym organizacja WWF przez swoją nową kampanię  „Time to fight” (Czas na walkę) podejmuje tematykę walki o naprawę naszej planety i organicznie zanieczyszczeń. Twórcy kampanii chcą pokazać, że przyszłość naszej planety zależy od nas i to my jako społeczeństwo jesteśmy za nią odpowiedzialni. Odważny film wprost pokazuje problem, a jego twórcy przekazują prawdę bez kolorowania jej słowem.

Organizacja podkreśla niszczycielski wpływ człowieka na ziemię, pokazując jak blisko granicy wytrzymałości jesteśmy i jak niewiele brakuje do katastrofy. Film jest częścią szerszej pracy WWF na rzecz ochrony środowiska. Realizatorzy zwracają uwagę na to jak ważna jest natura i że to ona zapewnia nasz system podtrzymania życia bez, którego nie możemy przetrwać. Jednocześnie podkreślając jak bardzo nasz świat jest już zagrożony, i że planeta nie nadąża już z regeneracją.

Organizacja WWF zachęca w filmie do walki o nasz świat i hasłem „It’s time to make a choice” (czas by podjąć decyzję) podkreśla, że to najwyższy czas by dokonać wyboru.

 

WWF pokazuje, że ostateczną machinę zniszczeń napędzają nie tyle wielkie koncerny co drobne decyzje i czyny, to co jemy, co kupujemy i jak żyjemy. Chcąc uświadomić jak bardzo źle wygląda sytuacja naszej planety twórcy wykorzystują w filmie słowa Baraka Obamy: „We arę the first generation that know’s we’re destroing the world. And can be the last that could do anything about it.” (Jesteśmy pierwszym pokoleniem, które zdaje sobie sprawę, że wyniszcza swoją planetę. A jednocześnie możemy być ostatnim, które może coś jeszcze z tym zrobić.)

#FightForYourWorld with Graffiti Life

With wildlife populations down by 60% over the last 50 years, it’s now up to all of us to play our part.Thank you Graffiti Life for showing your support. Keep an eye out in Shoreditch for their amazing mural, snap a photo and join the #FightForYourWorld.

Opublikowany przez WWF UK Środa, 7 listopada 2018

Twórcy nie wykorzystują pięknych zdjęć i nie starają się uchwycić świata jako lepszego miejsca, ten oszałamiający film organizacji WWF komunikuje w maksymalnie wyraźny sposób, jak wielkie są konsekwencje naszych codziennych wyborów jako konsumenci na planie się Ziemi.

Produkcja stworzoną przez Uncommon Creative Studio jako część szerszej kampanii ma na celu poinformowanie opinii publicznej, że nadszedł czas, aby dokonać wyboru.

Wise words from Sir David Attenborough. We all have a part to play in the #FightForYourWorld.“Now for the first time…

Opublikowany przez WWF UK Niedziela, 18 listopada 2018

Celem organizacji WWF jest zachęcenie do wspólnej, w wymiarze globalnym, zmiany zachowania i podjęcia się walki o naprawę planety pod hasłem #fightforyourworld.

Filmed via drone, this is one of the first ever images of a blue whale mother and calf. It's estimated that there used…

Opublikowany przez WWF Scotland Niedziela, 25 listopada 2018

Prowadząc kampanię internetową twórcy wykorzystują media społecznościowe takie jak Twitter czy Facebook, gdzie udostępnianie są również inne materiały propagujące działania w ramach projektu.

WWF #fightforyourworld Uncommon Creative Studio


Nazwa kampanii:
Time to fight
Nadawca:
WWF UK
Media:
internet
Wykonawca:
WWF UK, Uncommon Creative Studio
Hasło kampani:
fightforyourworld





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek