Nierozłączni
Kampanie promujące dawstwo szpiku kostnego należą do jednych z popularniejszych form akcji prospołecznych. Amerykańska kampania Inextricable Patient-Donor Bond jest przykładem szczególnie ciekawym, ponieważ jej podstawą stał się design – perfekcyjnie zaprojektowany zestaw materiałów wizualnych, w którym szczególną uwagę przykuwa połączenie imion dawcy i biorcy w spójną, choć w pierwszej chwili nieco trudną do odczytania całość:
Jak podkreślają twórcy kampanii, wybór odpowiedniego fontu oraz czarno-białej kolorystyki został poprzedzony długimi dyskusjami, ostatecznie jednak wizualny efekt okazał się zachwycający.
Zaś cała kampania zyskała odpowiednią oprawę, gdy pojawiła się na nośnikach outdoorowych na samym Times Square w Nowym Jorku:
Film stanowiący szczegółowy opis kampanii można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom