Celem kampanii "Zawsze mogę przestać" ze stycznia 2001 roku było zachęcenie mężczyzn do rzucenia nałogu palenia papierosów. Badania przeprowadzone przed rozpoczęciem kampanii wskazały, że rzucenie palenia sprawia uzależnionym wielki problem, a dodatkowo co innego deklarują oni swoim rodzinom, a co innego faktycznie robią.
Niespójność poglądu z postawą zostały wykorzystane w kreacji kampanii – hasło "Zawszę mogę przestać" było wypowiadane kaszlącym ironicznym głosem palacza. Wizualizacja reklamowa ukazuje przepalającego się papierosa zakończonego ustnikami z każdej strony – "to się nigdy nie kończy tak łatwo" sugeruje przekaz kampanii.
Nazwa kampanii:
Zawsze mogę przestać
Czas:
2001.1.1 - 2001.2.1
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Promocji Zdrowia
Media:
Telewizja, outdoor
Wykonawca:
ComPress, Fundacja Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Mężczyźni - nałogowi palacze
Hasło kampani:
Zawsze mogę przestać
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!