Celem kampanii "Zawsze mogę przestać" ze stycznia 2001 roku było zachęcenie mężczyzn do rzucenia nałogu palenia papierosów. Badania przeprowadzone przed rozpoczęciem kampanii wskazały, że rzucenie palenia sprawia uzależnionym wielki problem, a dodatkowo co innego deklarują oni swoim rodzinom, a co innego faktycznie robią.
Niespójność poglądu z postawą zostały wykorzystane w kreacji kampanii – hasło "Zawszę mogę przestać" było wypowiadane kaszlącym ironicznym głosem palacza. Wizualizacja reklamowa ukazuje przepalającego się papierosa zakończonego ustnikami z każdej strony – "to się nigdy nie kończy tak łatwo" sugeruje przekaz kampanii.
Nazwa kampanii:
Zawsze mogę przestać
Czas:
2001.1.1 - 2001.2.1
Nadawca:
Fundacja Promocji Zdrowia
Media:
Telewizja, outdoor
Wykonawca:
ComPress, Fundacja Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Mężczyźni - nałogowi palacze
Hasło kampani:
Zawsze mogę przestać
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

