logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Niemoc palacza
26.01.2001
Tematy: Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Niemoc palacza

Your browser does not support the video tag.


Celem kampanii "Zawsze mogę przestać" ze stycznia 2001 roku było zachęcenie mężczyzn do rzucenia nałogu palenia papierosów. Badania przeprowadzone przed rozpoczęciem kampanii wskazały, że rzucenie palenia sprawia uzależnionym wielki problem, a dodatkowo co innego deklarują oni swoim rodzinom, a co innego faktycznie robią.

Niespójność poglądu z postawą zostały wykorzystane w kreacji kampanii – hasło "Zawszę mogę przestać" było wypowiadane kaszlącym ironicznym głosem palacza. Wizualizacja reklamowa ukazuje przepalającego się papierosa zakończonego ustnikami z każdej strony – "to się nigdy nie kończy tak łatwo" sugeruje przekaz kampanii.



Nazwa kampanii:
Zawsze mogę przestać
Czas:
2001.1.1 - 2001.2.1
Nadawca:
Fundacja Promocji Zdrowia
Media:
Telewizja, outdoor
Wykonawca:
ComPress, Fundacja Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Mężczyźni - nałogowi palacze
Hasło kampani:
Zawsze mogę przestać





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek