logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Niedoskonałe pomidory wracają do Lidla
17.07.2023
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Niedoskonałe pomidory wracają do Lidla



Lidl Polska kolejny raz wspiera polskich rolników, wprowadzając do swoje półki niedoskonałe warzywa i owoce. 17 lipca w ofercie sieci pojawią się „opalone” pomidory w supercenie – 3,49 zł za kilogram. Choć nie wyglądają idealnie, wciąż są tak samo pełne smaku i wartości odżywczych.

Pomidory królują w naszych domach jako pyszne warzywa, dodawane raczej do dań wytrawnych, niż słodkich. Są bogate w witaminę C, A, K, potas, żelazo i beta-karoten. Stanowią ponadto jedno z najlepszych źródeł likopenu, silnego przeciwutleniacza, który daje im czerwoną barwę. Obfitują również w błonnik, są niskokaloryczne i pełne wody. Ich nieidealnie wybarwiona skórka niczego im w tym zakresie nie odbiera. 17 lipca w ofercie sieci Lidl Polska znajdziemy takie „opalone” pomidory w supercenie:

Lidl Polska dąży do ograniczenia marnotrawienia żywności, a także edukuje, w jaki sposób działać zgodnie z ideą no waste. Wyrazem tego jest m.in. autorski projekt „Kupuję, nie marnuję”, w ramach którego w niższej cenie można nabyć produkty o krótkim terminie przydatności, jednak w pełni wartościowe.

Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się również „nieidealne” warzywa i owoce. Wprowadzając je do oferty, Lidl przeciwdziała ich zmarnowaniu, jednocześnie wspierając polskich dostawców w sprzedaży produktów. Sieć zapoczątkowała działanie w styczniu 2021 roku, kiedy odpowiedziała na apel pana Mieczysława, którego „krzywe” buraki nie znajdowały kupców. Sprawą zainteresował się Lidl Polska, który zdecydował się na włączenie ich do sprzedaży. Dzięki temu zaoferował swoim klientom wartościowy produkt w niższej cenie. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.

image by Josephine Baran on Unsplash

Również tym razem sieć postawiła na polskich rolników. Tym razem w ofercie znajdą się nieidealne pomidory – „opalone” przez słońce. W sprzedaży będą od 17 do 19 lipca w supercenie – jedynie 3,49 zł za kilogram.

CSR Lidl Ekologia i środowisko konsumpcjonizm konsumenci warzywa less waste zero waste


Nazwa wydarzenia:
Niedoskonałe pomidory ponownie w sprzedaży w Lidl Polska
Czas:
2023.7.17 - 2023.7.19
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
Lidl Polska





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek