Módl się i promuj. 9 kampanii od plebana i profana
„Nie wierzysz w Boga? Nie jesteś sam”
Nie zabijam. Nie kradnę. Nie wierzę. – billboardy z takim hasłem zawisły w centrum Lublina. Już w listopadzie billboardy opatrzone napisem „Nie wierzysz w Boga? Nie jesteś sam” zobaczą mieszkańcy Wrocławia, Poznania, Krakowa, Częstochowy i Świebodzina – znanego z najwyższego pomnika Jezusa na świecie. Organizatorem akcji jest Fundacja Wolność od Religii. – Celem kampanii jest wywołanie ogólnopolskiej dyskusji na temat obiegowego postrzegania wartości uniwersalnych jako zasad przynależnych religii, a w szczególności religii katolickiej – tłumaczą na stronie internetowej twórcy kampanii. Chcą także zwrócić uwagę, że współczesne polskie społeczeństwo nie jest jednolite światopoglądowo. Punktem wyjścia dla kampanii była akcja billboardowa Krucjaty Różańcowej, która polegała na umieszczeniu 200 billboardów z hasłem „Maryjo, Królowo Polski, ratuj nas, bo giniemy” w największych polskich miastach. Dwóch lubelskich radnych PiS wystosowało list do mediów, w którym m.in. z przykrością stwierdzają, że jest to kolejna akcja antykatolicka zmierzająca do wyeliminowania religii z przestrzeni publicznej. W efekcie agencja reklamowa, która miała pierwotnie udostępnić swoją przestrzeń pod ateistyczny billboard wycofała się z projektu.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra