Chiński oddział WWF, z charakterystyczną pandą w logo, w czerwcu br. przypomniał o sobie kampanią „Saving pandas is not our only mission” (Ratowanie pand to nie jedyna nasza misja). Piękne, intrygujące i „wciągające” widza czarno-białe ilustracje z reklam pokazują antylopę, drzewa i jezioro, w których niczym struktura budulca przewijają sie pandy. WWF informowało poprzez kampanię, że doprowadziło do odbudowy gatunku antylopy tybetańskiej, że dba o lasy poprzez certyfikaty i programy zrównoważonego zarządzania nimi oraz że doprowadziło do połączenia 17 jezior z rzeką Jangcy odnawiając cyrkulację wody.
The combined efforts of WWF and our partners have sparked the recovery of the Tibetan Antelope Population / Over 10 million hectares of forests have been protected through our forest certification and sustainable forest management programs / WWF and our partners have facilitated the reconnection of 17 lakes to the Yangtze River, infusing new life to its fragile freshwater ecosystem.
Take a closer look at what we do and where you can make a difference.
Kampanię wykonała agencja BBH China (Bartle Bogle Hegarty).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?