Oto trzy krótkie scenki, w których niewinna drzemka okazuje się mieć zabójcze konsekwencje. Twórcom filmów nie chodziło jednak o to, by przestrzec odbiorców przed przypadkowym zaśnięciem. Za pomocą „podnoszących ciśnienie” sytuacji postanowili skierować naszą uwagę na powszechny brak uwagi i troski w zakresie przygotowania przeciwpożarowego. Czujniki dymu to jedne z najważniejszych zabezpieczeń w naszych domach. Ich brak lub nie dość dokładna kontrola mogą mieć tragiczne konsekwencje – podobnie jak drzemka bohaterów klipów.
Kampania Stay Alert, Stay Alive, oprócz oczywistego wezwania do działania, stanowi również niebanalną formę komunikatu o rozpoczęciu współpracy między firmą Duracell a amerykańskim Krajowym Stowarzyszeniem Ochrony Przeciwpożarowej.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki