Oto trzy krótkie scenki, w których niewinna drzemka okazuje się mieć zabójcze konsekwencje. Twórcom filmów nie chodziło jednak o to, by przestrzec odbiorców przed przypadkowym zaśnięciem. Za pomocą „podnoszących ciśnienie” sytuacji postanowili skierować naszą uwagę na powszechny brak uwagi i troski w zakresie przygotowania przeciwpożarowego. Czujniki dymu to jedne z najważniejszych zabezpieczeń w naszych domach. Ich brak lub nie dość dokładna kontrola mogą mieć tragiczne konsekwencje – podobnie jak drzemka bohaterów klipów.
Kampania Stay Alert, Stay Alive, oprócz oczywistego wezwania do działania, stanowi również niebanalną formę komunikatu o rozpoczęciu współpracy między firmą Duracell a amerykańskim Krajowym Stowarzyszeniem Ochrony Przeciwpożarowej.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025