Co 15 sekund osoba w wieku 15-24 lat zostaje zarażona wirusem HIV – każdego dnia 14 tysięcy ludzi spotyka to nieszczęście. Najczęściej długo pozostają tego nieświadomi. Kampania Hear No Evil, See No Evill, Speak No Evil z udziałem gwiazd (w 2005 roku: Christina Aguilera, Cindy Crawford, Ashley Judd, LL Cool J, Penelope Cruz, Elijah Wood, Josh Lucas, w latach 2006-2007 – kolejne 21 celebrities), nakłania młodych ludzi do bycia ostrożnym, do zasięgania informacji na temat HIV/AIDS, by być jak najbardziej świadomym problemu oraz do rozmawiania o HIV/AIDS w gronie najbliższych. Walczy z ignorancją i milczeniem na temat HIV/AIDS. YouthAIDS wraz z obuwniczą firmą ALDO sprzedaje nieśmiertelniki z wygrawerowanymi słowami Hear, Speak, See, a dochód przeznaczony jest na edukację młodych ludzi w 60 krajach. Cena 5$ pokrywa koszt półrocznego szkolenia nt. prewencji HIV/AIDS jednej osoby.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?