Szanowni Panowie! Apelujemy o uchwalenie ustawy o polskiej pomocy rozwojowej. Jest to konieczne, by Polska mogła wypełnić swoje obietnice wobec najbiedniejszym krajów świata.
To cytat z petycji Polskiej Akcji Humanitarnej przygotowanej w ramach kampanii „Panowie, nie róbcie wioski. Obiecaliście to uchwalcie” z października 2007 roku, skierowanej skierowany do liderów sceny politycznej, którzy kształtują polską politykę zagraniczną – Donalda Tuska, Jarosława Kaczyńskiego, Waldemara Pawlaka, Jarosława Kaczyńskiego, Romana Giertycha, Aleksandra Kwaśniewskiego, a także Andrzeja Leppera. Akcja miała związek z Międzynarodowym Dniem Walki z Ubóstwem obchodzonym każdego roku 17 października. Podstawowym jej celem było uświadomienie faktu, jak wielu ludzi musi żyć za mniej niż 1 dolara dziennie.
Autorzy kampanii zdecydowali się zastąpić kojarzącego się w Polsce z dobrobytem dolara, jego polskim przelicznikiem 2,70 zł – sumą jaką codziennie wydajemy na rzeczy, o których nawet nie myślimy (bilet, guma do żucia, cola, gazeta etc.). Grupę docelową stanowił cały przekrój społeczny, z naciskiem na osoby w wieku 20-40 lat, zainteresowane tematyką społeczno-polityczną. W ramach kampanii powstała strona poświęcona tematyce problemów krajów Globalnego Południa www.ubostwo.pl , ulotki skierowane bezpośrednio do każdego polityka, na których możemy ich zobaczyć w niecodziennym otoczeniu i ubiorze, z retorycznie zadanym pytaniem „Jak byś się czuł w jego skórze?”.
Kreacje przygotowała agencja DDB Warszawa, 4n stworzyło stronę internetową, dom mediowy Zenith Optimedia pozyskiwał powierzchnie reklamowe, Tribal DDB przygotowało animację, a studio „Papryka i synowie” udźwiękowiło ją.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?