logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nie ma LGBT bez T
02.12.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Nie ma LGBT bez T



2021 rok okazał się dla osób transpłciowych czasem zabójczym – wraz ze wzrostem transfobii wzrosła również liczba morderstw z nienawiści. Dodatkowo organizacja LGB Alliance otwarcie wzywa, by ze skrótu LGBT – oznaczającego odpowiednio lesbijki, gejów, osoby biseksualne oraz trans – usunąć ostatnią literę i tym samym niejako wymazać istnienie osób trans ze społeczeństwa.

W odpowiedzi GAY TIMES oraz agencja Grey London zrealizowali kampanię społeczną opartą na prostym pomyśle lingwistycznym: z przekazu wyeliminowano literę „t” przez co stał się on nie tylko niekompletny, ale też po prostu niezrozumiały:

Więcej na temat inicjatywy #WithTheT można dowiedzieć się TUTAJ.

LGBT walka z przemocą film Wielka Brytania Równouprawnienie i tolerancja osoby transpłciowe transfobia trans


Nazwa kampanii:
Incomplete Without the T
Czas:
2021.11.29
Nadawca:
GAY TIMES Amplifund
Media:
film
Wykonawca:
Grey London, United Kingdom
Hasło kampani:
#WithTheT





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek