Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 02.12.2021
Nie ma LGBT bez T
2021 rok okazał się dla osób transpłciowych czasem zabójczym – wraz ze wzrostem transfobii wzrosła również liczba morderstw z nienawiści. Dodatkowo organizacja LGB Alliance otwarcie wzywa, by ze skrótu LGBT – oznaczającego odpowiednio lesbijki, gejów, osoby biseksualne oraz trans – usunąć ostatnią literę i tym samym niejako wymazać istnienie osób trans ze społeczeństwa.
W odpowiedzi GAY TIMES oraz agencja Grey London zrealizowali kampanię społeczną opartą na prostym pomyśle lingwistycznym: z przekazu wyeliminowano literę „t” przez co stał się on nie tylko niekompletny, ale też po prostu niezrozumiały:
Więcej na temat inicjatywy #WithTheT można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Incomplete Without the T
Czas:
2021.11.29
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
GAY TIMES Amplifund
Media:
film
Wykonawca:
Grey London, United Kingdom
Hasło kampani:
#WithTheT
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on