Safe Boating Awareness Week (czyli w luźnym tłumaczeniu Tydzień Świadomości Bezpiecznego Wodniactwa) to narodowe święto w Kanadzie, obchodzone w 2024 roku między 18 a 24 maja.
Z tej okazji oddział organizacji Lifesaving Society w Quebecu nawiązał współpracę z agencją kreatywną LG2, czego owocem jest kampania uświadamiająca konieczność używania kamizelek ratunkowych albo bojek asekuracyjnych, tzw. personal flotation device (PFD). W razie wypadnięcia za burtę (bądź w ogóle nieumyślnego znalezienia się w wodzie) bojka pompuje się samoistnie w ciągu kilku sekund, dzięki czemu nawet w trudnych warunkach pozwala utrzymać poszkodowaną osobę na powierzchni wody.
W ramach kampanii powstał 30-sekundowy, absurdalny spot (poniżej), który wyemitowano w kanadyjskiej telewizji i mediach społecznościowych.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia