Safe Boating Awareness Week (czyli w luźnym tłumaczeniu Tydzień Świadomości Bezpiecznego Wodniactwa) to narodowe święto w Kanadzie, obchodzone w 2024 roku między 18 a 24 maja.
Z tej okazji oddział organizacji Lifesaving Society w Quebecu nawiązał współpracę z agencją kreatywną LG2, czego owocem jest kampania uświadamiająca konieczność używania kamizelek ratunkowych albo bojek asekuracyjnych, tzw. personal flotation device (PFD). W razie wypadnięcia za burtę (bądź w ogóle nieumyślnego znalezienia się w wodzie) bojka pompuje się samoistnie w ciągu kilku sekund, dzięki czemu nawet w trudnych warunkach pozwala utrzymać poszkodowaną osobę na powierzchni wody.
W ramach kampanii powstał 30-sekundowy, absurdalny spot (poniżej), który wyemitowano w kanadyjskiej telewizji i mediach społecznościowych.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom