logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  06.06.2010

Nici dentystyczne vs. kask



Groźne miny wąsaczy i brodaczy w kaskach, mają zdaniem agencji Amélie Company z Denver, przestraszyć kierowców w Colorado na tyle, by zaczęli uważać na dwukołowych uczestników ruchu. Ponadto samych motocyklistów kampania ma zmobilizować do noszenia odpowiedniego do jazdy motocyklem stroju.

Departament Transportu w Kolorado zaniepokojony rosnącą liczbą wypadków drogowych z udziałem motocyklistów (w 2009 roku w stanie Kolorado to 1 na 5 wszystkich wypadków) zainaugurował w czerwcu br. kampanię opartą na billboardach, reklamach w prasie, na pompach do wlewania paliwa i w oknach stacji benzynowych.

Groźni motocykliści mówią: „Some of you never check your blind spot, so I wear a helmet.” (Część z Was nigdy nie sprawdza martwego punktu w lusterku, więc noszę kask.); „You drive holding a 24oz coffee, so I wear safety gear” (Prowadzisz trzymając kawę, więc noszę strój zapewniający bezpieczeństwo); „Most of you think turn signals are optional, so I wear a helmet” (Większość z Was myśli, że włączanie kierunkowskazów jest opcjonalne, więc noszę kask); „Some of you only use the rearview mirror to floss, so I wear a gear” (Część z Was używa tylnego lusterka tylko żeby czyścić zęby nicią dentystyczną, więc noszę strój zapewniający bezpieczeństwo).

Kampania kierowana jest do kierowców w Colorado, upomina ich aby uważali podczas jazdy na motocyklistów, korzystali z lusterek, migaczy i nie rozpraszali się innymi czynnościami. Ponadto przypomina motocyklistom o noszeniu specjalistycznego stroju, w tym przede wszystkim kasku i skórzanego ubrania. Z badań CDOT wynika, że blisko 2/3 motocyklistów, którzy zginęli w wypadkach na drodze, nie miało kasku lub był on niepoprawnie założony.
S. Frydrysiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Live to Ride
Czas:
2010.6.1 - 2010.7.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Colorado Department Of Transportation (CDOT)
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Amélie Company
Adresaci:
Kierowcy, motocykliści
Hasło kampani:
Some of you never check your blind spot, so I wear a helmet. (Część z Was nigdy nie sprawdza martwego punktu w lusterku, więc noszę kask.);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek