"Nie musisz robić nic specjalnego – kibicuj im na co dzień". Pod tym niewiele wymagającym hasłem właśnie ruszyła kampania społeczna Olimpiad Specjalnych na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.
– Zachęcamy Polaków do większej tolerancji i do cieplejszego traktowania osób z niepełnosprawnością intelektualną w codziennych sytuacjach – tłumaczy Bogdan Snarski, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji ELIOS 2010. – Według ostatnich badań większość Polaków nie wie czym jest niepełnosprawność intelektualna, nie wie jak ją traktować, myli z chorobą psychiczną i bólem. Tymczasem osoby z niepełnosprawnością intelektualną mogą prowadzić bardzo udane życie czerpiąc radość na przykład z uprawiania sportu, pracując i zakładając rodziny.
Kampania składa się ze spotów radiowych (czytanych przez Cezarego Pazurę) i filmowych (emitowanych przed seansami w sieci Cinema City na 311 salach kinowych w całej Polsce), 300 billboardów (eksponowanych w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Olsztynie, Łodzi, Tarnowie i Lublinie) i reklam prasowych.
W dniach od 18 do 23 września 2010 roku w Warszawie odbędą się Europejskie Letnie Igrzyska Olimpiad Specjalnych 2010, w których weźmie udział 58 reprezentacji narodowych z Europy i Eurazji. Mają one ogromne znaczenie w szerzeniu wiedzy o możliwościach osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Kampania współfinansowana jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

