logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  03.03.2010

Nic specjalnego

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


"Nie musisz robić nic specjalnego – kibicuj im na co dzień". Pod tym niewiele wymagającym hasłem właśnie ruszyła kampania społeczna Olimpiad Specjalnych na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.

– Zachęcamy Polaków do większej tolerancji i do cieplejszego traktowania osób z niepełnosprawnością intelektualną w codziennych sytuacjach – tłumaczy Bogdan Snarski, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji ELIOS 2010. – Według ostatnich badań większość Polaków nie wie czym jest niepełnosprawność intelektualna, nie wie jak ją traktować, myli z chorobą psychiczną i bólem. Tymczasem osoby z niepełnosprawnością intelektualną mogą prowadzić bardzo udane życie czerpiąc radość na przykład z uprawiania sportu, pracując i zakładając rodziny.

Kampania składa się ze spotów radiowych (czytanych przez Cezarego Pazurę) i filmowych (emitowanych przed seansami w sieci Cinema City na 311 salach kinowych w całej Polsce), 300 billboardów (eksponowanych w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Olsztynie, Łodzi, Tarnowie i Lublinie) i reklam prasowych.

W dniach od 18 do 23 września 2010 roku w Warszawie odbędą się Europejskie Letnie Igrzyska Olimpiad Specjalnych 2010, w których weźmie udział 58 reprezentacji narodowych z Europy i Eurazji. Mają one ogromne znaczenie w szerzeniu wiedzy o możliwościach osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Kampania współfinansowana jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kibicuj im na co dzień
Czas:
2010.3.2 - 2010.4.30
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Komitet Organizacyjny Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych 2010
Media:
Telewizja, kino, radio, billboardy, prasa
Wykonawca:
TBWA
Adresaci:
Ogół polskiego społeczeństwa
Hasło kampani:
Nie musisz robić nic specjalnego - kibicuj im na co dzień.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek