Nic się nie stałooooo!
Oto mało znany, ale niezwykle smutny fakt: gdy drużyna piłkarska przegrywa, skokowo rośnie przemoc ze względu na płeć. Średnio o 25%, ale w skali świata można mówić o statystykach wyższych nawet o 30% i więcej. W praktyce oznacza to trudną do oszacowania liczbę aktów agresji, najczęściej przybierających formę przemocy domowej.
Przegranych w sporcie nie da się wyeliminować. Równe dobrze można zlikwidować sam sport. Można jednak edukować i uświadamiać, że gol w ostatniej minucie to nie koniec świata, ale przemoc – owszem, to koniec świata. Co stara się uczynić kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie Amnesty Interntional przez peruwiański oddział agencji Havas.
Inicjatywa ma charakter wielokanałowy: trzy poniższe grafiki zaprojektowano w formie tradycyjnej (printy w prasie), cyfrowej (digital) oraz outdoorowej.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki