logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nawet najlepsze geny można przepić
15.09.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Nawet najlepsze geny można przepić

Your browser does not support the video tag.


Jednym kolorowym drinkiem matka może przepić najlepszy geny swojego dziecka. Co roku rodzi się w Polsce ok. 900 dzieci z FAS, czyli Płodowym Zespołem Alkoholowym. Większość z nich cechuje przeciętny poziom inteligencji. Potomstwo pijących matek będzie również doświadczać problemów z uczeniem się, zachowaniem oraz funkcjonowaniem społecznym. W Katowicach ruszył kolejny etap edukacyjno-medialnej kampanii „Zero alkoholu w ciąży”. Jej organizatorem jest miasto Katowice oraz Fundacja Fastryga.

Celem kampanii jest wzrost świadomości społecznej dotyczącej spożywania alkoholu w okresie ciąży, w tym w szczególności do poszerzenia wiedzy na temat FAS (Fetal Alcohol Syndrome – – Poalkoholowe Spektrum Zaburzeń Rozwojowych) oraz jego konsekwencji.

W ramach kampanii „Zero alkoholu w ciąży” odbędą się warsztaty profilaktyczno-edukacyjne dla młodzieży 30 ponadgimnazjalnych szkół w Katowicach i warsztaty dla pedagogów, psychologów szkolnych oraz nauczycieli wychowania w rodzinie.

W promocji idei kampanii zostaną wykorzystane plakaty, transparenty, ulotki, foldery reklamowe, przypinki, spot reklamowy (który każdy zainteresowany może skopiować i wykorzystać np. podczas zajęć edukacyjnych z młodzieżą).

Kampania finansowana jest w całości ze środków finansowych Katowic.
M. Czerepak



Nazwa kampanii:
Zero alkoholu w ciąży
Czas:
2010.9.9 - 2010.10.31
Nadawca:
Miasto Katowice, Fundacja FASTRYGA
Media:
Internet, warsztaty, telewizja, plakaty, transparenty, ulotki, foldery reklamowe, przypinki
Wykonawca:
Fundacja FASTRYGA
Adresaci:
Mieszkańcy Katowic, w szczególności młodzież szkolna
Hasło kampani:
Nawet najlepsze geny można przepić;





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek