logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Edukacja, Wolontariat
   ──────  08.03.2013

Nauczyciele z ulicy

Your browser does not support the video tag.


Praca z dziećmi może być bardzo inspirująca. Przekonały się o tym dziesiątki mieszkańców Bombaju, którzy na chwilę stali się nauczycielami ubogich dzieci z największego miasta Indii. Korzystające z programu edukacyjnego Fundacji Akanksha dzieci wyszły na ulice miasta i zachęcały przechodniów, by przez chwilę stali się ich nauczycielami.

O potrzebach dzieci otwarcie informowały napisy umieszczone na przenośnych tablicach „Zostaniesz naszym nauczycielem?”(Will you be our teacher?), będące jednocześnie hasłem przewodnim kampanii. Oddźwięk z jakim spotkała się ta akcja był zaskakujący, o czym można się przekonać oglądając krótki filmik informacyjny z jej przebiegu. Przechodnie w każdym wieku i o najróżniejszym temperamencie, wykształceniu i umiejętnościach włączali się aktywnie do działania i odważnie brali do ręki kawałek kredy. W ten sposób przekonywali się na własnej skórze jak bardzo inspirująca jest praca z dziećmi i ile satysfakcji i radości się z nią wiąże. Dzięki ich zaangażowaniu na promenadach, dworcach i w centrach handlowych oraz w innych przestrzeniach publicznych całego miasta odbyły się lekcje m.in. historii, matematyki, języków obcych, aktorstwa czy tańca. W ten sposób fundacja Akanksha przekonuje dorosłych do tego, że przy odrobinie dobrych chęci każdy potrafi wejść w rolę pełnowartościowego nauczyciela i tym samym wspiera swoją działalność, której mottem jest zapewnienie dostępu do nieodpłatnej edukacji dzieciom z biednych warstw społecznych.

W poszukiwaniach kadry nauczycielskiej dzieciom z Bombaju pomogła m.in. stacja MTV oraz Radio BigFM, a także znane postacie indyjskiej przestrzeni medialnej jak Roshan Abbas czy aktor Raj Zutsji. Za oprawę medialną kampanii odpowiada indyjski oddział międzynarodowej agencji reklamowej Ogilvy & Mather.

Marta Reutt


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Classroom Mumbai
Czas:
2012.10.5
Tematy:
Edukacja, Wolontariat
Kraje:
Indie
Nadawca:
Akanksha Foundation
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Ogilvy&Mather
Adresaci:
Przechodnie w miejscach publicznych w Bombaju, internauci
Hasło kampani:
Will you be our teacher? (Zostaniesz naszym nauczycielem?)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek