logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Najsilniejszy człowiek na świecie
21.03.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z wykluczeniem społecznym

Najsilniejszy człowiek na świecie



Dla klipów kręconych na potrzeby kampanii – w tym kampanii społecznych – obowiązują restrykcyjne limity czasowe, podyktowane przede wszystkim cenami za emisję. Najpopularniejsze formaty to 30 i 45 sekund. Niekiedy pojawiają się dłuższe produkcje, rzadko jednak ich długość przekracza dwie minuty.

Film The Gym Saved My Life trwa ponad cztery minuty, co w branży kampanii społecznych stanowi zupełny ewenement. W dodatku trudno nazwać go typowym klipem promocyjnym – to raczej pełnoprawny, choć krótkometrażowy dokument, opowiadający historię Toma Stoltmana, zdobywcy tytułu The World’s Strongest Man, a zarazem osoby ze zdiagnozowanym autyzmem. Stoltman jako dziecko zmagał się z ogromnymi problemami i odrzuceniem ze strony rówieśników. Dopiero treningi na siłowni pozwoliły mu zbudować siłę, zarówno fizyczną, jak i psychiczną, i dziś może śmiało mówić, że „autyzm jest jego supermocą”. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że Tom od początku miał wsparcie w swoim bracie Luke’u a The Gym Saved My Life oprócz historii przezwyciężania słabości jest również piękną opowieścią o braterskiej miłości, bliskości i odpowiedzialności.

Film powstał na zamówienie brandu Monster Energy. Reżyserem filmu jest David Barr, za produkcję odpowiadało studio KODE.

autyzm film Wielka Brytania walka z wykluczeniem społecznym Komunikacja w rodzinie Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji sport rodzeństwo


Nazwa kampanii:
The Gym Saved My Life
Czas:
2022.2.18
Nadawca:
Monster Energy
Media:
film
Wykonawca:
KODE, United Kingdom
Hasło kampani:
#ReadyToReign





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek