Kampanię „Help them”, która miała miejsce w marcu br., zrealizowała agencja Leo Burnett z Kolumbii dla Colombian League for Parkinson’s Disease. Hasła „Help them open a door”, „Help them turn the page”, „Help them change a light bulb” mówią o prostych codziennych czynnościach, które osobie cierpiącej na chorobę Parkinsona sprawiają ogromną trudność. Przypadłość ta to samoistna, powoli postępująca, zwyrodnieniowa choroba ośrodkowego układu nerwowego. Przebieg choroby jest powolny, wieloletni i postępujący i nawet mimo skrupulatnego leczenia po pewnym czasie doprowadza do inwalidztwa. Charakteryzują ją m.in. zaburzenia równowagi, spowolnienie i zubożenie ruchów, szczególnie trudności z wykonywaniem ruchów precyzyjnych, trudności w rozpoczęciu ruchów, sztywność mięśniowa, brak mimiki twarzy i niewyraźna, cicha mowa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?