Król, olbrzym, kucharz czy lekarz? W których z tych ról najbardziej odnajduje się facet? Według najnowszej kampanii Fundacji Mamy i Taty najlepiej jest zostać ojcem.
Kampanię zrealizowana przez agencję Telescope skierowano do mężczyzn, którzy odkładają decyzję o potomstwie. Z badań zleconych przez fundację wynika, że często jest to spowodowane poczuciem strachu przed utratą wolności, stabilizacją czy niedogodnymi warunkami finansowymi.
Działania mają podnieść rangę ojcostwa, które nierzadko ma negatywny wydźwięk w mediach. Rodzicielstwo może być niesamowitą przygodą oraz przeobrażeniem chłopca w prawdziwego mężczyznę.
Za reżyserię odpowiada Iwona Bielecka, zdjęcia do plakatów wykonał Maciej Cioch, spot wyprodukowała Papaya Films.
Katarzyna Kwiatkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem