Król, olbrzym, kucharz czy lekarz? W których z tych ról najbardziej odnajduje się facet? Według najnowszej kampanii Fundacji Mamy i Taty najlepiej jest zostać ojcem.
Kampanię zrealizowana przez agencję Telescope skierowano do mężczyzn, którzy odkładają decyzję o potomstwie. Z badań zleconych przez fundację wynika, że często jest to spowodowane poczuciem strachu przed utratą wolności, stabilizacją czy niedogodnymi warunkami finansowymi.
Działania mają podnieść rangę ojcostwa, które nierzadko ma negatywny wydźwięk w mediach. Rodzicielstwo może być niesamowitą przygodą oraz przeobrażeniem chłopca w prawdziwego mężczyznę.
Za reżyserię odpowiada Iwona Bielecka, zdjęcia do plakatów wykonał Maciej Cioch, spot wyprodukowała Papaya Films.
Katarzyna Kwiatkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką