Król, olbrzym, kucharz czy lekarz? W których z tych ról najbardziej odnajduje się facet? Według najnowszej kampanii Fundacji Mamy i Taty najlepiej jest zostać ojcem.
Kampanię zrealizowana przez agencję Telescope skierowano do mężczyzn, którzy odkładają decyzję o potomstwie. Z badań zleconych przez fundację wynika, że często jest to spowodowane poczuciem strachu przed utratą wolności, stabilizacją czy niedogodnymi warunkami finansowymi.
Działania mają podnieść rangę ojcostwa, które nierzadko ma negatywny wydźwięk w mediach. Rodzicielstwo może być niesamowitą przygodą oraz przeobrażeniem chłopca w prawdziwego mężczyznę.
Za reżyserię odpowiada Iwona Bielecka, zdjęcia do plakatów wykonał Maciej Cioch, spot wyprodukowała Papaya Films.
Katarzyna Kwiatkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla