logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nagła śmierć astronautów i baletnic
18.11.2011
Tematy: Kampanie, Brazylia, Obronność i bezpieczeństwo

Nagła śmierć astronautów i baletnic

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Astronauci i tancerki wirują w rytm melodii z pozytywki. Nagle, część z nich znika, jakby wykasowana klawiszem „delete”.

„O mundo perde 1598 astronautas por dia” ("Świat traci dziennie 1598 astronautów"), „O mundo perde 674 bailarinas por dia” ("Świat traci dziennie 674 tancerki") informują zaskakujące hasła, a nadawcy kampanii alarmują: wielu wypadków z udziałem dzieci można by uniknąć i wtedy miałyby one szansę spełnić swe marzenia o zostaniu tancerkami lub astronautami.

Według danych brazylijskiego Ministerstwa Zdrowia, co roku około 119.000 dzieci ulega wypadkom, z czego około 5.000 umiera.

Kampanię zrealizowała agencja Young & Rubicam na zlecenie Criança Segura, brazylijskiej organizacji pozarządowej działającej na rzecz bezpieczeństwa dzieci, przede wszystkim na rzecz zapobiegania wypadkom dzieci i młodzieży do lat 14.
P. Ruszkowska



Nazwa kampanii:
Bailarina / Astronauta
Czas:
2011.11.10
Nadawca:
Criança Segura
Media:
Prasa, internet, telewizja
Wykonawca:
Young & Rubicam Brasil
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie dzieci
Hasło kampani:
O mundo perde 1598 astronautas por dia (Świat traci dziennie 1598 astronautów);





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek