Nagie pośladki w autobusach
Naklejki przedstawiające nagie pośladki wystające zza spodni pojawiły się na tylnych siedzeniach autobusów w Chicago. Dlaczego? Przecież, jak głosi pierwsza część hasła, "No one wants to see this…" ("Nikt nie chce tego widzieć").
Nikt, poza twoim lekarzem – wyjaśniała dalej informacja. Kampania miała na celu zachęcenie pasażerów do wykonania badań profilaktycznych pod kątem raka jelita grubego. Organizacja Meredith’s Miracles, inicjator akcji, podaje, że ten rodzaj nowotworu jest drugim pod względem śmiertelności w USA, jednak jego wczesne wykrycie zdecydowanie zwiększa szanse na jego wyleczenie.
Nazwa kampanii:
No one wants to see this
Czas:
2015.3.16
Nadawca:
Meredith's Miracles
Media:
Ambient
Wykonawca:
FCB Chicago
Adresaci:
Pasażerowie komunikacji miejskiej, osoby nie wykonujące badań profilaktycznych
Hasło kampani:
No one wants to see this. Except for your doctor (Nikt nie chce tego widzieć. Poza twoim lekarzem)
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce



