Nadjeżdżający pociąg zamiast budzika
Uderzające piękno, spokój i niewinność obrazów śpiących dzieci są brutalnie zestawione z miejscem, gdzie wszystkie z nich się budzą – na podłodze, na stacji benzynowej, na dworcu, na ruchliwej ulicy. "Until this stops, we won’t rest" (Nie spoczniemy, póki tego nie powstrzymamy) głosi hasło kampanii Tomorrow (Jutro), przygotowanej na zlecenie organizacji Save The Children, która od lat zajmuje się ratowaniem dzieci. Organizacja podkreśla, że każde z nich zasługuje na to by być bezpieczne, zdrowe i otoczone opieką.
1- minutowy spot został po raz pierwszy wyemitowany w brytyjskiej telewizji 24 listopada podczas popularnego programu X Factor. Celem kampanii jest pozyskanie funduszy na walkę z ubóstwem dzieci. Szczególnie teraz, w okresie zbliżających się świąt można pomóc im obudzić się w innej rzeczywistości i zapewnić lepszą przyszłość.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę