"Nie wpadajcie w panikę. Dajcie się porwać" zachęca prezenter wiadomości telewizyjnych. Za nim na ekranie pojawiają się pojazdy kosmiczne, krążące nad Krakowem i Warszawą. "Mamy dla was alternatywę i mnóstwo offowych klimatów", "Z nami poczujecie bluesa" przekonują tajemniczo uśmiechnięci pasażerowie statków.
Kampania promocyjna Katowic ma służyć przełamaniu sterotypowego myślenia o tej miejscowości jako mieście związanym wyłącznie z przemysłem górniczym i zareklamowaniu odbywających się na jej terenie wydarzeń kulturalnych.
Rolę UFO w kampanii "Katowice – Miasto Wielkich Wydarzeń" pełni Spodek, najbardziej rozpoznawalny element architektoniczny konurbacji śląskiej, a swoje imprezy w spocie promują Artur Rojek, organizator tamtejszego OFF Festiwalu oraz Irek Dudek, odpowiedzialny za Rawa Blues Festival.
Poza wyżej wymienionymi kampania promuje Biennale Plakatu Polskiego, Tauron Nowa Muzyka, Międzynarodowy Festiwal Producentów Filmowych Regio Fun oraz Letni Ogród Teatralny. Billboardy z latającym spodkiem pojawią się w największych polskich miastach, spot zaś będzie emitowany m.in. w TVN 24 i TVP Kultura.
Połowę kosztów kampanii (1,5 mln zł) pokryto z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Więcej informacji znajduje się na www.imprezy.katowice.eu
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce






