logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nad Polską zawisły latające spodki
04.11.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Marketing regionalny

Nad Polską zawisły latające spodki

Your browser does not support the video tag.


"Nie wpadajcie w panikę. Dajcie się porwać" zachęca prezenter wiadomości telewizyjnych. Za nim na ekranie pojawiają się pojazdy kosmiczne, krążące nad Krakowem i Warszawą. "Mamy dla was alternatywę i mnóstwo offowych klimatów", "Z nami poczujecie bluesa" przekonują tajemniczo uśmiechnięci pasażerowie statków.

Kampania promocyjna Katowic ma służyć przełamaniu sterotypowego myślenia o tej miejscowości jako mieście związanym wyłącznie z przemysłem górniczym i zareklamowaniu odbywających się na jej terenie wydarzeń kulturalnych.

Rolę UFO w kampanii "Katowice – Miasto Wielkich Wydarzeń" pełni Spodek, najbardziej rozpoznawalny element architektoniczny konurbacji śląskiej, a swoje imprezy w spocie promują Artur Rojek, organizator tamtejszego OFF Festiwalu oraz Irek Dudek, odpowiedzialny za Rawa Blues Festival.

Poza wyżej wymienionymi kampania promuje Biennale Plakatu Polskiego, Tauron Nowa Muzyka, Międzynarodowy Festiwal Producentów Filmowych Regio Fun oraz Letni Ogród Teatralny. Billboardy z latającym spodkiem pojawią się w największych polskich miastach, spot zaś będzie emitowany m.in. w TVN 24 i TVP Kultura.

Połowę kosztów kampanii (1,5 mln zł) pokryto z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Więcej informacji znajduje się na www.imprezy.katowice.eu



Nazwa kampanii:
Inwazja Kultury
Czas:
2011.11.7 - 2011.11.30
Nadawca:
Urząd Miasta Katowice
Media:
Telewizja, billboardy, internet
Wykonawca:
Eskadra
Adresaci:
Mieszkańcy największych polskich miast
Hasło kampani:
Katowice - Miasto Wielkich Wydarzeń





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek