logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
14.08.2023
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Raportowanie społeczne, Organizacje pozarządowe / NGO

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!



Z uwagi na zwiększoną liczbę zapytań o możliwość przedłużenia naboru do 17. edycji Konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” termin zgłoszeń ponownie uległ wydłużeniu. Ostateczny termin na zgłoszenie raportów upływa 31 sierpnia. Jest to termin nieprzekraczalny.

Jak wziąć udział? Aby zgłosić raport w konkursie, należy:

  • upewnić się, że spełnia on wymogi regulaminu: https://raportyzr.pl/regulamin/
  • wypełnić formularz: https://raportyzr.pl/konkurs/
  • odebrać potwierdzenie zgłoszenia raportu w Konkursie od organizatorów.

Udział w konkursie nie wiąże się z opłatami.

Szczegółowe informacje informacje na temat konkursu można znaleźć tutaj: www.raportyzr.pl/jak-wziac-udzial-w-konkursie.
***
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju.

CSR NGO konkurs raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu Deloitte raportowanie społeczne Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju


Nazwa wydarzenia:
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia
Czas:
2023.8.14 - 2023.8.31
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Raportowanie społeczne, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte
Hasło kampani:
#RZR2023 #raportyzrównoważonegorozwoju #ESGreporting #raportowanieESG





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek