────── 26.05.2009
Na wybory z Chuckiem i Gierkiem
Od końca maja, przy udziale Chucka Norrisa, Edwarda Gierka i Leonida Breżniewa, trwa kampania profrekwencyjna zachęcająca do rozsądnego głosowania podczas wyborów do Parlamentu Europejskiego w najbliższą niedzielę. Pomocą w dokonaniu wyboru właściwego kandydata jest serwis Glosuje.com.pl. Dzięki systemowi Smart Online Voting wyborcy mogą sprawdzić, którzy politycy podzielają zbliżone im poglądy w sprawach polityki gospodarczej, zagranicznej, energetycznej, społecznej, oraz ogólnych wartości.
Kampania jest inicjatywą obywatelską realizowaną przez Glosuje.Com.Pl, Centrum Europejskie Uniwersytetu Warszawskiego, INE PAN, Fundację Pułaskiego, Uniwersystet Wileński oraz Studio Agart – wykonawcę spotów reklamowych.
Nazwa kampanii:
Glosuje.Com.PL
Czas:
2009.5.25 - 2009.6.7
Kraje:
Polska
Nadawca:
Centrum Europejskie Uniwersytetu Warszawskiego, INE PAN, Fundacja Pułaskiego, Uniwersystet Wileński
Media:
Internet
Wykonawca:
Studio Agart
Adresaci:
Młode dorosłe osoby
Hasło kampani:
Wybory europejskie. Ty decydujesz.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa