Piękni, młodzi, zakochani. Odbiorca czeka w napięciu na koniec tej idylli – a finał spotu może go zaskoczyć.
Patrząc na spojrzenia bohaterów, ich pierwszy dotyk, bliskość, radość każdego spotkania, można wyraźnie poczuć elektryzujące uczucie jakiego doświadczają i wzruszyć się ich naturalnością i spontanicznością. Słowa piosenki Falling in love again (Zakochać się jeszcze raz) oddają całą namiętność i z każdą sekundą zbliżają odbiorcę do znalezienia odpowiedzi na pytanie: czy to tylko fikcja, czy rzeczywistość, która nagle i brutalnie zostanie przerwana? Wszystko staje się jasne, gdy kobieta dotyka blizny na ciele partnera – blizny po przeszczepie, bez którego nie byłoby ani miłości, ani ich szczęścia.
Celem kampanii jest uświadomienie jak ogromną wartość mają przeszczepy – zarówno dla biorców organów, jak i dla ich bliskich. Spot w walentynki był prezentowany między innymi w brytyjskich kinach, a następnie trafił do Internetu.
Katarzyna Płaza
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli
