Piękni, młodzi, zakochani. Odbiorca czeka w napięciu na koniec tej idylli – a finał spotu może go zaskoczyć.
Patrząc na spojrzenia bohaterów, ich pierwszy dotyk, bliskość, radość każdego spotkania, można wyraźnie poczuć elektryzujące uczucie jakiego doświadczają i wzruszyć się ich naturalnością i spontanicznością. Słowa piosenki Falling in love again (Zakochać się jeszcze raz) oddają całą namiętność i z każdą sekundą zbliżają odbiorcę do znalezienia odpowiedzi na pytanie: czy to tylko fikcja, czy rzeczywistość, która nagle i brutalnie zostanie przerwana? Wszystko staje się jasne, gdy kobieta dotyka blizny na ciele partnera – blizny po przeszczepie, bez którego nie byłoby ani miłości, ani ich szczęścia.
Celem kampanii jest uświadomienie jak ogromną wartość mają przeszczepy – zarówno dla biorców organów, jak i dla ich bliskich. Spot w walentynki był prezentowany między innymi w brytyjskich kinach, a następnie trafił do Internetu.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom