Na ryby?
W Australii wędkowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Niestety, działalność człowieka ma negatywny wpływ także na tamtejsze ekosystemy wodne, w efekcie czego ich zarybienie systematycznie spada.
Twórcy kampanii zrealizowanej na zamówienie OzFish, organizacji przypominającej nasz Polski Związek Wędkarski, postanowili zaradzić temu w wyjątkowo inteligentny sposób. W serii fotosów, zaaranżowanych na wzór klasycznych zdjęć „z taaaką rybą”, przesunęli ostrość z dumnych wędkarzy na znajdujące się za nimi akweny. Zarówno dosłownie, jak i metaforycznie, skupili się na wodzie zamiast na wędkarskich trofeach.
Inauguracji kampanii miała miejsce na łamach Fishing World, najpopularniejszego australijskiego magazynu dla miłośników wędkarstwa, zaś jeden z fotosów trafił na okładkę, stając się punktem wyjścia do debaty na temat odpowiedzialności człowieka za środowisko i zachęty, by czynnie włączyć się w jego rekultywację.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?