logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura
   ──────  06.05.2022

Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta



Wystawa prac Marca Chagalla w Muzeum Narodowym w Warszawie to jedno z najważniejszych wydarzeń tego sezonu. Ale z estetyką i wrażliwością artysty zetkniemy się również na ulicach stolicy. To efekt współpracy Muzeum z AMS, liderem rynku OOH w Polsce.

AMS od lat wspiera inicjatywy z zakresu szeroko rozumianej kultury i sztuki. W tym roku firma objęła partnerstwem trzy narodowe instytucje – Muzeum Narodowe w Krakowie, Muzeum Narodowe w Warszawie oraz muzeum Zamku Królewskiego na Wawelu. Na citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę „Chagall” w Muzeum Narodowym w Warszawie, której otwarcie nastąpiło 30 kwietnia br. Ale poza tym standardowym już rozwiązaniem, jeden z przystanków – na Krakowskim Przedmieściu, przy Hotelu Bristol – zmienił się w prawdziwą wystawę. Powierzchnia wiaty w całości została zdominowana przez pracę artysty i motywy charakterystyczne dla Chagalla.

Dzięki specjalnej aranżacji przystanku prezentujemy dzieła artysty w największej galerii sztuki, jaką jest miasto – podkreśla Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS. – Angażująca i przyciągająca forma to najlepsza promocja wartościowych dzieł sztuki i zachęta do odwiedzenia wystawy.

Wcześniej w podobny sposób AMS uczcił wiele ważnych wystaw i wydarzeń kulturalnych, m.in. wystawę „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”, 110. rocznicę urodzin Stanisława Wyspiańskiego czy też twórczość filmową Andrzeja Wajdy, kiedy w przestrzeni miast pojawiły się ikoniczne fotosy z filmów Mistrza.

Na wystawie, która potrwa do 24 lipca w Muzeum Narodowym w Warszawie, prezentowanych jest 16 prac Marca Chagalla wykonanych na podłożu papierowym. 14 z nich trafiło do zbiorów Muzeum pod koniec 2021 roku w wyniku bezprecedensowego zakupu. Dzieła pochodzą z kolekcji rodziny Chagalla, a zakupione zostały w renomowanym szwajcarskim domu aukcyjnym Kornfeld. Powstały w powojennym okresie twórczości artysty i oddają bogactwo stosowanych przez niego technik graficznych i rysunkowych. To pierwsza prezentacja zakupionych prac. Nowym nabytkom towarzyszą dwie wczesne prace artysty, które w zbiorach Muzeum pozostają od lat 70. XX wieku. Wystawa „Chagall” w Muzeum Narodowym w Warszawie odbywa się w ramach Jubileuszu 160-lecia istnienia instytucji.

outdoor   |  edukacja   |  kultura   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  AMS   |  wystawa   |  sztuka   |  muzeum   |  dzieła sztuki   |  Muzeum Narodowe w Warszawie   |  OOH   | 


Nazwa wydarzenia:
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę Marca Chagalla w przestrzeni miejskiej
Czas:
2022.5.5 - 2022.7.24
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura
Kraje:
Polska
Nadawca:
Muzeum Narodowe w Warszawie, AMS
Media:
outdoor





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 25.05.2023

    Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 23.05.2023

    Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi


  • 23.05.2023

    Mały Książę i Kundelek


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek